Takže co - JE NAŠE ŠKOLA ÚSPĚŠNÁ? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
podpis |
Jsme školou pro všechny? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Jsme školou pro život? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Jsme školou všeoborovou? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Jsme školou projektovou? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Jsme školou soutěžní? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Jsme školou s mezinárodním přesahem? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Jsme školou spolupracující? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Jsme školou školicí? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Naplňujeme vizi školy? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Umíme organizovat celoškolní mezioborové projekty? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Disponuje náš pedagogický tým zkušenými pedagogy? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Vedeme žáky vlastním příkladem? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Umíme žáky hodnotit? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Vedeme žáky k sebehodnocení? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Vzděláváme sami sebe? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Spolupracujeme s rodiči? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Vedeme žáky k týmové spolupráci? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Vytváříme žákům prostředí pro jejich seberealizaci? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Vedeme žáky k samostatnému vytváření jejich názoru na umělecké dílo? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Vedeme s žáky dialogy o hodnotách uměleckých děl? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
Přizpůsobujeme všechny metody a formy práce věku a mentálnímu vývoji žáka? |
Chcete-li, přidejte komentář. |
4 |
Ano, je. Máme samozřejmě rezervy, ale těžko se dosahuje 100 procent ve všech oblastech. |
Karel CVrk |
4 |
Chceme být školou pro všechny, ale děláme talentové zkoušky, tudíž posuzujeme přijímané žáky podle talentu. ZUŠ by dle mého názoru ani neměla být pro všechny (tedy i ty velmi málo talentované). Možná se nám v Rýmařově nedaří podchytit děti ze sociálně sla |
3 |
Účelem uměleckého vzdělávání dle mého názoru je, že v budoucím životě našich žáků bude hrát umění (či estetické cítění) významnou roli. Nejsem si jist, nakolik se nám to daří. |
5 |
|
5 |
Projektů je fakt hodně |
3 |
Záleží na každém pedagogovi, nakolik děti motivuje k soutěžení. |
5 |
Spousta mezinárodních projektů za poslední roky. |
5 |
Spolupráce funguje jak mezi obory, tak mezi školami ve městě, mezi ZUŠ a "radnicí". |
5 |
|
3 |
Možná by na to mohlo být zaměřeno více projektů |
5 |
|
5 |
|
4 |
Jako vlastní příklad si představuji vlastní umělecké působení. |
3 |
Máme rezervy. Známky samotné nejsou nejlepší varianta hodnocení na umělecké škole. |
5 |
|
5 |
|
5 |
|
5 |
|
5 |
|
4 |
|
4 |
|
5 |
|